Úvod / Vrácení, výměna a reklamace zboží

Vrácení, výměna a reklamace zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

(platí pouze pro zboží zakoupené v našem e-shopu www.bullarmyshop.cz)

Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost vrátit ho bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty ode dne jeho převzetí.

  • DŮVOD VRÁCENI: zboží mi nevyhovuje

Jak postupovat?

Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží nás musíte informovat písemnou formou (např. dopisem nebo e-mailem). Můžete také použít vzorový Formulář pro odstoupení od smlouvy.
Oznámení o odstoupení od smlouvy nám zašlete na:

  • Email: bull@arbull.cz
  • Nebo na adresu: Bull, s. r. o., nám. Míru 161, 768 24 Hulín
  • pro více informací: +420 602 262 907 nebo 573 334 977

Vrácené zboží musí být ovšem nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství.

Postup:

  1. Zboží pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo při přepravě.
  2. Přibalte k němu písemné oznámení o Odstoupení od smlouvy (doporučujeme vložit Formulář pro odstoupení od smlouvy) a doklad o zaplacení zboží (fakturu).
  3. Nezapomeňte napsat číslo bankovního účtu pro vrácení peněz.
  4. Zboží odešlete na naši adresu:
    BULL spol. s r. o.
    Nám. Míru 161
    768 24 Hulín
  5. Zboží neposílejte na dobírku, nebylo by převzato
    (zásilku pošlete jako obyčejnou zásilku)

Zboží zakoupené v našem e-shopu lze také vrátit v naší vzorkové prodejně v Hulíně.
Otevírací doba: Pondělí – pátek:    9 – 16 hod.
                          Sobota:                 9 – 11 hod.

Všechny platby (cena zboží + dopravné) Vám budou vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o Odstoupení od smlouvy.

ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ NA PRODEJNĚ

Zboží zakoupené na prodejně lze po dobu 14 dnů od koupi vyměnit za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě. Vrácení peněz není možné.

Vracené zboží musí být ovšem nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a schopné dalšího prodeje.
Nezapomeňte přinést doklad o koupi zboží (účtenka).

VÝMĚNA ZBOŽÍ

(platí pouze pro zboží zakoupené v našem e-shopu www.bullarmyshop.cz).

Nesedí Vám velikost ? Pak máte možnost zboží vyměnit ve 14denní lhůtě ode dne jeho převzetí.
Zboží musí být ovšem nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a schopné dalšího prodeje

Pro výměnu zboží nepřijímáme:

  • obuv, která nemá originální krabici;
  • zboží, které je vyprané;
  • zboží, které je špinavé, mokré nebo zapáchá;
  • část zboží nebo příslušenství, která je poškozená nebo chybí;
  • spodní prádlo ani ponožky nelze z hygienických důvodů vrátit nebo vyměnit;
  • zboží, které není schopné dalšího prodeje.

Jak postupovat?

  1. Zboží pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo při přepravě.
  2. Zboží nemusí být v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.
  3. Přibalte k němu písemné oznámení o Výměně zboží a doklad o zaplacení zboží (fakturu).
  4. Zboží odešlete na naši adresu:
    BULL spol. s. r. o.
    Nám. Míru 161
    768 24 Hulín
  5. Zboží neposílejte na dobírku, nebylo by převzato.
    (zásilku pošlete jako obyčejnou zásilku)

Pokud bylo zboží od nás zasláno v souladu s objednávkou, hradí poštovné zásilky s vyměňovaným zbožím směrem k prodávajícímu zákazník.
Při první výměně není kupujícímu účtován žádný poplatek za balné a poštovné.
Pokud požadujete u některého výrobku výměnu za jiný druh s odlišnou cenou, vyřešíme případný nedoplatek zasláním zboží na dobírku. Vznikne-li přeplatek, zašleme Vám rozdílovou částku nazpět na bankový účet, který uvedete do žádosti o výměnu.

VÝMĚNA ZBOŽÍ OSOBNĚ NA PRODEJNĚ

Zboží zakoupené v našem e-shopu lze vyměnit za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě. Rozdíl mezi cenami potom případně dorovnáte přímo na pokladně.
Nezapomeňte si vzít doklad o zaplacení (faktura).

ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ NA PRODEJNĚ

Zboží zakoupené na prodejně lze po dobu 14 dnů od koupě vyměnit za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě. Vrácení peněz není možné.
Vracené zboží musí být ovšem v originálním obalu, nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a schopné dalšího prodeje.
Nezapomeňte přinést pokladní doklad, jehož předložením dokážete jeho koupi.

REKLAMACE V ZÁRUČNÍ DOBĚ

Na zboží zakoupené v našem e-shopu (nebo na prodejně) je záruční doba 24 měsíců.
V případě, že objevíte na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou zboží, máte v záruční době právo na jeho reklamaci. Reklamace zboží se řídí reklamačním řádem, musí být uplatněna bez zbytečného odkladu.

  • DŮVOD VRÁCENI: zboží má vadu

Jak postupovat?

  1. Zboží pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo při přepravě.
  2. Zboží nemusí být v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.
  3. Přibalte k němu písemné oznámení o Reklamaci (doporučujeme vložit formulář Reklamační list a doklad o zaplacení zboží (fakturu)
  4. Nezapomeňte uvést podrobný popis reklamace
  5. Zboží odešlete na naši adresu:
    BULL spol. s r. o.
    Nám. Míru 161
    768 24 Hulín
  6. Zboží neposílejte na dobírku, nebylo by převzato.
    (zásilku pošlete jako obyčejnou zásilku)

Zboží odešlete na vlastní náklady. V případě uznání reklamace Vám náklady na dopravu budou uhrazeny (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).

REKLAMACE ZBOŽÍ OSOBNĚ NA PRODEJNĚ

Zboží zakoupené na našem e-shopu (nebo na prodejně) lze reklamovat i na naší prodejně. Spolu se zbožím je nutné předložit doklad o koupi zboží (faktura). Na prodejně s Vámi bude sepsán reklamační protokol. O průběhu reklamace (jejím ukončení) budete informováni do 30 dnů od jejího uplatnění.

Zákonem stanovená lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů.